neděle 7. září 2014

BREAKFAST No.3 aneb MUG CAKE RECIPE

Konečně je to tady! Další recept!
Dnes se opět zaměřím na snídaně, protože je prostě zbožňuju. :) Tentokrát to nebude tolik náročné jako předešlý recept. Zvládne ho každý a je dost rychlý. Dnešní pochoutka má název MUG CAKE. V překladu "hrníčkový dort". Spousta z Vás ho určitě zná. Smícháte pár surovin, dáte do mikrovlnky a voilà, máte o snídani postaráno. 
Když jsem poprvé do vyhledávače zadala "mug cake" vybaflo na mě spousta ne až tak zdravých receptů. Je mi jasné, že mug cake s nuttelou, musí být dobrý, ale taky dobře kalorický. Tak jsem se rozhodla, že smíchám pár ingrediencí a třeba z toho něco vznikne. A fakt že jo! Sice to byla menší porce, ale radši jsem tam toho nechtěla cpát moc, kdyby se to náhodou nepovedlo. Dneska svou dávku trochu upravím, tak snad se to povede tak, jak minule. 
Vykecala jsem se dost a jdeme na recept. :)




Co budeme potřebovat? 

     
  • 50 g namixovaných vloček
  • 1 vajíčko nebo jen vaječný bílek
  • 1/2 banánu
  • 1 lžíce tvarohu
  • 1 lžička prášku do pečiva  
  • 2 lžičky kokosu, skořice nebo třeba proteinu
  • 2 lžíce vody

A jak budeme postupovat? 

Nejdříve si smícháme všechny suroviny. 
Vločky

vajíčko

rozmačkaný banán

tvaroh

 prášek do pečiva

kokos

a vodu


A pořádně rozmixujeme.
Směs nalijeme do hrníčku (nejlépe nějakého nižšího ale širokého) a dáme na 4 minuty do mikrovlnky.




A teď to stačí jenom vyklopit na talíř (mělo by to Vám jít krásně, nebo alespoň mě to tak šlo) a libovolně ozdobit. Buď zbytkem banánu nebo jiného ovoce. Dále ho můžete posypat kokosem, skořicí nebo  oříšky, či dát na něj burákové máslo, tvaroh nebo třeba javorový sirup. Je to pouze na Vás, co Vám chutná. :)
Já dnes zvolila burákové máslo, maliny a kokos. Mňam! :)






A tady je na ukázku můj první mug cake.

Dneska se mi povedl víc a taky mi chutnal víc. Možná je to tím, že jsem tam toho dala víc. Takže budu tuhle pochoutku dělat častějc. :)

Doufám, že se dnešní recept líbil a že jej vyzkoušíte a povede se! :) Další recept bude nejspíš opět sladkost, ale nikoli snídaně. No, nechte se překvapit. :) 

9 komentářů: